Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

پرداخت بیمه تامین اجتماعی یکی موارد ضروری برای افراد شاغل در کشور می باشد. به منظور اینکار، راهکارهای اینترنتی و حتی حضوری متعددی وجود دارد که می توان از آن ها برای پرداخت کردن بیمه تامین اجتماعی استفاده نمود. از میان این روش ها، ساده ترین آن ها، استفاده از دستگاه های خودپرداز می باشد. البته شما تنها می توانید از دستگاه های خودپرداز بانک های سپه، ملت، تجارت، رفاه و کشاورزی استفاده نمایید.

فرآیند پرداخت در این بانک ها تقریبا شبیه به هم می باشند و تفاوت چندانی ندارند. البته فراموش نکنید که حتما از رسید دریافتی از خودپرداز، کپی تهیه نمایید. چراکه خیلی سریع اطلاعات بر روی رسید از بین می رود و شما نیاز دارید تا این رسید را به فیش پیوست دهید.

سادگی استفاده از این روش وقتی بیشتر حائز اهمیت می شود که شما برای کارت هایتان رمز دوم را  فعال نکرده باشد. چراکه در این روش شما فقط احتیاج به رمز اول کار خود دارید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این می باشد که، مهم نیست کار شما برای چه بانکی می باشد. همه کارت ها عضو شتاب در خودپرداز های ذکر شده، قابلیت پرداخت بیمه تامین اجتماعی را دارا می باشند.

  • ۰۰/۰۲/۱۸
  • matin hooshmand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی