Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

ارز shiba

ارز shiba یک ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین است که از رمزنگاری استفاده می کند. این یک ارز غیرمتمرکز و همتا به همتا است که امکان پرداخت فوری به هر کسی در جهان را بدون نیاز به یک مخزن مرکزی فراهم می کند. این ارز برای استفاده به عنوان پول دیجیتال طراحی شده است و همانند سایر ارزها به عنوان یک شبکه پرداخت استفاده می شود.

ارز shiba یک ارز رمزنگاری شده است که مانند بیت کوین و بسیاری دیگر از نظر عملکرد است، اما همچنین پلتفرمی است که اشخاص ثالث می توانند برنامه هایی مانند بازی ها، بازارها و موارد دیگر را بر روی آن بسازند. پلتفرم ارز shiba توسط تیمی متشکل از مهندسان نرم افزار، کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار ماهر و با تجربه ساخته می شود که از سال 2013 در فضای ارزهای دیجیتال کار می کنند. یک تیم کامل متشکل از 12 عضو اصلی در پشت صحنه کار می کنند تا ارز shiba را آماده کنند. توده ها، با یک CTO، CFO، COO، و سایر سمت های سطح بالا. این برای اطمینان از این است که Shiby بهترین شانس ممکن را برای موفقیت خواهد داشت.

 

 

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • matin hooshmand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی