Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

یکی از کاربرد های بسیار رایج سایبان ها بین مردم، زیبایی بخشیدن به دکوراسیون خارجی فروشگاه ها و یا حتی منازل می باشد. کاربرد دیگری که این سایبان ها دارند، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به کالا های درون فروشگاه می باشد که این کار باعث فاسد نشدن مواد غذایی و دیگر کالا ها می باشد. همچنین از دیگر کاربرد آن می توان به جلوگیری از ورود گرد و غبار، برف و باران به مغازه مخصوصا در فصل های سرد سال اشاره نمود. سایبان های مغازه که بسیار پرکاربرد می باشد دارای مدل های مختلفی هستند که مغازه داران با توجه به بودجه و نوع نیاز خود اقدام به خرید مدل های مختلف آن می کنند.

در ادامه به بررسی قیمت سایبان مغازه و دیگر مزایای آن می پردازیم.

قیمت سایبان مغازه

مزایای سایبان های مغازه چیست؟

در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایای سایبان مغازه ها اشاره می کنیم:

  • اگر این سایبان های در فضا های خارجی رستوران ها و کافی شاپ ها نصب شوند، امکان صرف غذا در فضای آزاد و خارج از رستوران فراهم خواهد شد.
  • این سایبان ها نقش بسیار مهمی در تبلیغات نیز دارند. یعنی مالکان مراکز و فروشندگانی که نمی خواهند هزینه گزافی برای تبلیغات محلی بپردازند، می توانند لوگو و شعار فروشگاه خود را بر روی سایبان فروشگاه شان چاپ نمایند.
  •  سایبان های مغازه ها سبب خنک کردن و از دست ندادن انرژی قرار گرفته در فضای داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می شود.

علل افزایش قیمت سایبان مغازه ها چیست:

به طور مختصر به بیان چند مورد از این علت ها پرداخته ایم:

سه عامل تقاضا، کیفیت و تحریم علل بسیار مهم تغییرات قیمت سایبان مغازه ها میباشد.

تقاضا: هر چه برای مصرف یک کالا، متقاضی و مصرف کننده بیشتر شود، شاهد افزایش قیمت آن محصول خواهیم بود. به طور مثال قیمت سایبان مغازه به دلیل مصرف بسیار زیاد آن، همواره متغیر است و افزایش و کاهش می یابد.

کیفیت: از دوران قدیم تر گفته اند هیچ ارزانی بی علت نیست. با توجه به این نکته هر چه قیمت سایبان مغازه کاهش یابد، فقط به معنای قیمت مناسب آن نیست و می تواند دلیلی برای کاهش کیفیت آن نیز باشد. البته باید به این نکته توجه کرد که حتی اگر قیمت سایبان مغازه نیز به صورت نجومی افزایش یابد، دلیلی برای افزایش قطعی کیفیت آن نخواهد بود.

تحریم: در چند سال اخیر به دلیل تحریمات پی در پی ایران و در پی آن، کاهش واردات کالاها علتی برای افزایش قیمت سایبان مغازه می باشد. 

اگر مصرف کننده در خواست سایبانی با مواد تماما داخلی را دهد قیمت سایبان مغازه به نسبت کم تر از قیمت سایبان مغازه در حالتی است که از مواد و قطعات خارجی ساخته شده باشد.

سایبان مغازه

چگونه می توان از قیمت سایبان مغازه مطلع و آن را خریداری نمود؟

یکی از روش های اطلاع یافتن از قیمت سایبان مغازه، مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های برند ها می باشد که روشی بسیار مناسب است.

دیگر راه دستیابی به قیمت سایبان مغازه، مراجعه به سایت های معتبر و شناخته شده می باشد که خود، دارای مزایا و معایبی می باشد.

چنانچه قصد خرید یا اطلاع از قیمت سایبان مغازه و به طور کلی انواع سایبان ها را دارید، می توانید با مراجعه به سایت متین هوشمند از تمامی مدل های سایبان و کرکره را مشاهده کنید و با قیمت مناسب تری نسبت به بازار خرید خود را انجام دهید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی