Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر آفتاب در کنار استخر اذیتتان می کنند و نمی توانید لحظه ای در گرمای تابستان آرام بگیرید یا می خواهید درون بالکن کنار خانواده و در سایه یک هندوانه بخورید، پاسخ این نیاز شما یک سایبان چتری است. سایبان چتری کاربردهای فراوانی دارد مثلا در حیاط یک منزل شخصی قابل استفاده است و می توانید با آن یک فضای باز بلا استفاده را حتی به یک سالن غذاخوری تبدیل کنید. سایبان چتری در کافی شاپ ها و رستوران های (outdoor) و ساحلی در کنار افزایش زیبایی محیط کمک می کند که کسب و کار اشخاص در باران و آفتاب شدید هم دچار مشکل نشود.

سایبان چتری

سطح پوشش سایبان چتری

سایبان چتری می تواند 6 تا 12 متر را پوشش می دهد بسته به محیطی که به آن نیاز داریم متخصص می تواند به شما بگوید که اولا از یک سایبان چتری استفاده کنید یا از چند سایبان و دوما مقاومت، وزن پایه و محل قرارگیری پایه سایبان به چه صورت باید باشد تا در برابر باد محیط بتواند سر جای خود بی حرکت باقی بماند.

جنس سایبان چتری

  • جنس پایه سایبان

  • جنس چتر سایبان

 

جنس پایه سایبان معمولا از آلومینیوم، استیل، آهن، چوب یا فایبرگلاس است که هر کدام وزن، مقاومت و زیبایی مخصوص خود را دارند.به طور عمده این پایه ها وزنی زیر صد کیلوگرم دارند.

جنس چتر سایبان می تواند از پارچه برزنتی، پارچه نانو، پارچه فلکسی و pvc باشد؛ عمدتا این جنس ها ضد آب هم هستند که یعنی اگر منطقه را با نایلون یا شیشه شفاف بپوشانیم ، می توان در روزهای بارانی و برفی از آن استفاده کرد. کیفیت مواد این سایبان به حدی است که برای شرایط آب و هوایی مرطوب هم مناسب باشد.

انواع سایبان چتری از نظر طریقه کنترل

  • سایبان چتری ثابت و دستی

  • سایبان چتری اتوماتیک

سایبان چتری ثابت برای چتر های سبک و کوچک خانگی مناسب تر است، سایبان دستی هم به همین صورت است با این تفاوت که بال های جانبی و میله های چتر سایبان با استفاده از یک قرقره و یک اهرم دستی منتقل می شوند. این روش برای اندازه های کوچک مناسب تر است. در مقابل این دو سایبان اتوماتیک یا سایبان های برقی هستند که توسط انرژی الکتریکی کنترل می شوند و درگیر کار انسان نیستند. در این مدل از سوئیچ های برقی و همچنین ریموت استفاده می شود و تمام حرکات آن توسط جریان الکتریکی کنترل می شود. این مدل سایبان ایده آل برای تعداد زیادی از سایبان ها مانند سالن یا کافی شاپ فضای باز است.

سایبان چتری اتوماتیک

سایبان چتری از کجا تهیه کنیم؟

اگر تصمیم دارید یک سایبان چتری برای منزل یا محل کار خود تهیه کنید شرکت متین هوشمند امکان خرید و مقایسه این محصول و محصولات مشابه را برای شما در وب سایت خود فراهم کرده است تا با خیالت راحت و پس از آشنایی با محصولات مشابه انتخاب کنید.

  • matin hooshmand