Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح امنیت در مکان های عمومی، استفاده از کرکره برقی مغازه بسیار رایج شده است و به کلی جای کرکره های دستی قدیمی را گرفته است. کرکره برقی مغازه علاوه بر زیبایی که به فروشگاه و مغازه شما می بخشد، با سیستم برقی که برای باز و بسته شدن دارد کار شما را در رفت و آمد راحت کرده است.

یکی دیگر از مزیت های کرکره برقی مغازه امنیت بالای آن است، بالا بردن درب این کرکره ها به این راحتی نیست. کرکره برقی مغازه انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع موتور و نوع تیغه به چند دسته تقسیم می شوند و هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

دسته بندی کرکره برقی مغازه بر اساس نوع موتور به صورت زیر است:

موتور توبلار

پر استفاده ترین نوع موتور کرکره برقی است و در بیشتر مکان هایی که ابعاد کمی دارند و وزن تیغه در آنها کم است مورد استفاده قرار می گیرد

موتور ساید  

بیشتر در مکان هایی با تردد بالا و وزن تیغه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع موتور کرکره برقی دارای قابلیتی است که اگر موتور دچار نقص فنی شود تیغه به صورت ناگهانی رها نمی شود. همچنین دارای سیستم برق اضطراری می باشد.

انواع تیغه کرکره برقی نیز می توان به تیغه آلومینیومی، تیغه پلی کربنات شفاف، تیغه فولادی و تیغه گالوانیزه فوم دار اشاره کرد. تیغه آلومینیومی از زیبایی و سبکی خاصی برخوردار است و پر استفاده ترین نوع تیغه کرکره برقی به شمار می رود. تیغه پلی کربنات به دلیل زیبایی و جلوه ای که دارد در مکان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد و تیغه فولادی برای مکان هایی که امنیت در آنها خیلی مهم است؛ چرا که این نوع تیغه ها سنگین هستند و به آنها تیغه ضد سرقت نیز گفته می شود.

 

  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • matin hooshmand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی