Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوله پلیمری

لوله های پلیمری زیادی امروزه در بازار تولید می‌شوند. هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها و یک سری کاربردهای خاص خود را دارند. در این مقاله ما سعی می‌کنیم به شما درباره بهترین لوله ها در هر زمینه ای بگوییم.

لوله پلیمری

لوله برق خم سرد

یکی از بهترین لوله پلیمری برای سیم کشی ساختمان در حال حاضر این لوله است. شما می‌توانید لوله برق خم سرد را در اندازه های متفاوت در بازار خریداری کنید. استفاده از این محصول علاوه بر اینکه بر عمر مفید سیم و کابل شما اضافه می‌کند، می‌تواند خطر برق گرفتگی را تا حد زیادی کاهش دهد. این لوله ها در برابر جریان برق عایق هستند و می‌توانند در دماهای بسیار پایین و بالا به فعالیت خود ادامه دهند.

زمانی که شما از این لوله استفاده کنید، دیگر نیازی نیست که نگران تعویض سیم های خود باشید. زیرا با حضور لوله برق خم سرد این کار بسیار راحت است.

لوله فاضلاب

لوله فاضلاب نیز یکی از لوله پلیمری بسیار پر مصرف بازار است که برای انتقال آلاینده های فاضلاب استفاده می‌شود. مواد متفاوتی در ساخت این لوله ها استفاده می‌شود که همین موضوع باعث اسجاد تفاوت در کارایی آنها می‌شود. لوله فاضلاب در اندازه های مختلف در بازار موجود است که بسته به نوع نیاز خود می‌توانید از آن استفاده کنید. این لوله برای استفاده در شرایط سخت و تحت فشار گزینه مناسبی است.

https://teletype.in/@shawnlakar/bvFcPnODrlc

https://medium.com/@yeganehsazanseo1400/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%AE%D9%85-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-1b264de3678e

https://www.smore.com/gs0tj-upvc

  • matin hooshmand
  • ۰
  • ۰

ارز shiba

ارز shiba یک ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری بلاک چین است که از رمزنگاری استفاده می کند. این یک ارز غیرمتمرکز و همتا به همتا است که امکان پرداخت فوری به هر کسی در جهان را بدون نیاز به یک مخزن مرکزی فراهم می کند. این ارز برای استفاده به عنوان پول دیجیتال طراحی شده است و همانند سایر ارزها به عنوان یک شبکه پرداخت استفاده می شود.

ارز shiba یک ارز رمزنگاری شده است که مانند بیت کوین و بسیاری دیگر از نظر عملکرد است، اما همچنین پلتفرمی است که اشخاص ثالث می توانند برنامه هایی مانند بازی ها، بازارها و موارد دیگر را بر روی آن بسازند. پلتفرم ارز shiba توسط تیمی متشکل از مهندسان نرم افزار، کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیار ماهر و با تجربه ساخته می شود که از سال 2013 در فضای ارزهای دیجیتال کار می کنند. یک تیم کامل متشکل از 12 عضو اصلی در پشت صحنه کار می کنند تا ارز shiba را آماده کنند. توده ها، با یک CTO، CFO، COO، و سایر سمت های سطح بالا. این برای اطمینان از این است که Shiby بهترین شانس ممکن را برای موفقیت خواهد داشت.

 

 

  • matin hooshmand