Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب حتما باید به نوع موتور کرکره برقی  توجه ویژه ای داشت. قیمت موتور کرکره برقی تاثیر بسیاری بر هزینه نهایی دارد که برای آن پرداخت می‌شود.

در مورد انواع محرکه‌ای که از طرف فروشندگان به شما پیشنهاد می‌شود، سه نوع توبلار، ساید و سنترال رایج‌ترین هستند. اکثراً کاربرد از یکی به جای دیگری امکان‌پذیر نیست.

موتور های کرکره برقی برای مصارف تجاری صنعتی معمولا در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. گذشته از موتورهای سنترال که که منسوخ گشته‌اند، موتورهای توبلار احتمالا بهترین انتخاب برای شما برای کرکره‌های کوچک تا کمتر از چهار متر هستند که از رشد هزینه‌های بالای قیمت کرکه برقی نیز جلوگیری می‌کنند.

این موتورها برای کرکره برقی‌های کوچک مثل پنجره و بالکن مناسب دارد. طول عمر بالا، فیچرهای برق اضطراری و زیبایی و هزینه‌ی معقول قیمت موتور کرکره برقی، از ویژگی‌هایی است که باعث به کف آوردن این جایگاه برای توبلار شده است.

اگر قصد استفاده‌ی زیاد از کرکره را ندارید یا وزن کلی کرکره‌ی شما زیاد نیست، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ ها از موتورهای چینی استفاده کنید. توجه کنید که برخی مدل‌های چینی ممکن است تحت لیسانس برند‌های ایتالیایی یا آلمانی عرضه شده باشند که این امر همان طور که نشانگر عملکرد و بهره‌وری بالاتر آن‌ها است، باعث افزایش هزینه‌های اولیه‌ی شما نیز می‌گردد. نتیجه قیمت موتور کرکره برقی اروپایی تقریباً 10 برابر گران‌تر از یک موتور ساید چینی است.

همچنین محرکه‌های توبلار به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. واضح است توان توبلار سبک که قدرتی از حدود سی تا صد و چهل نیوتن و قطر لوله هشت سانتی‌متر را دارا می‌باشد با مدل صنعتی که توانایی لیفتی بالغ بر صد و چهل الی سیصد نیوتون را دارد و نیازمند نصب شفت 11 است قابل مقایسه نیست. بدیهی است که این توانایی‌ها در تعیین نرخ قیمت موتور کرکره برقی دخیل‌اند.

مواردی که در این مطلب بیان شد برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب بسیار تاثیرگذار هستن. امیدوارم این مطلب برای یک انتخاب بهتر به شما کمک کند.

  • matin hooshmand