Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

خرید گوشی آیفون ۱۴ پرو که پرچمدار اصلی حال حاضر شرکت اپل در بازار جهانی است، خیلی جذاب خواهد بود. ای مدل از محصول همراه با مدل‌های سری‌های دیگر در هفتم سپتامبر سال 2022 در کشور آمریکا معرفی شد. قرار بود به زودی یعنی در مهر ماه به شکل گسترده وارد ایران شود که این امر اتفاق نیافتاد. این مدل علاوه بر قابلیت‌های عالی اش که در دل خود دارد، توانسته نوآوری‌های خیلی جذابی را هم به کاربر خود ارائه دهد. قبل از اینکه این محصول معرفی شود، کسی نتوانسته بود مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه را حدس بزند. اگر علاقه مند به خرید آیفون ۱۴ پرو هستید، حتما در اینترنت سایت‌های مختلف و معتبر را در این حوزه بررسی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد آیفون ۱۴ پرو مطالبی را به شما ارائه دهیم.

قیمت خرید آیفون ۱۴ پرو 

با وجود این که شایعات زیادی که در مورد قیمت آیفون ۱۴ پرو  در بازار شاهدش بودیم، قیمت این گوشی با قیمت از پیش تعیین شده عرضه شد. خیلی صحبت ها بر افزایش قیمت آیفون مطرح بود، اما همه انواع این گوشی از جمله آیفون 14 پرو با همان قیمت قبلی وارد بازار شد. آیفون 14 پرو با قیمت پایه 999 دلار برای مدل پایه آن عرضه شد. همانند قبل بسته به حافظه داخلی خود iPhone 14 Pro ، قیمت آن نیز بالاتر می رود. حداکثر قیمت آن 1499 دلار برای مدل یک ترابایت است. خرید آیفون ۱۴ پرو ۲۵۶ یکی از پر بازدیدترین گوشی در جستجوی گوگل بوده و این نشان دهنده علاقه مندی به این مدل بوده است. برای خرید آیفون ۱۴ پرو اقساطی می‌توانید به سایت‌‎های اقساطی مراجعه کنید و این گوشی را به صورت اقساطی تهیه کنید. قیمت ایفون ۱۴ پرو امروز وابسته به قیمت دلار است و نوسان پذیر است.

بررسی خرید آیفون ۱۴ پرو 

آیفون 14 پرو  و خرید آن بی تردید جذاب‌ترین مدل از آیفون‌های امسال است. این گوشی دارای طراحی جذابی است. با توسعه چشمگیری که در تراشه پردازنده آن دارد و سیستم دوربین آن بوده است. به علاوه صفحه نمایش این آیفون نیز با توسعه و رشد خوبی داشته است. ویژگی جزیره پویا اپل در آن نیز بسیار عالی خواهد بود و برای کاربران بسیار کاربردی است. به علاوه، شرکت اپل ارتقا دادن عمر باتری این دستگاه را هم داده بوده است که به نظر می‌رسد این کار را انجام داده است.

سخن پایانی

خرید آیفون ۱۴ پرو یکی از محصولات جذاب معرفی شده در سال 2022 است. خیلی افراد خرید آیفون ۱۴ پرو ۲۵۶ را به شما معرفی خواهند کرد. خرید آیفون ۱۴ پرو رجیستر شده در حال حاضر در کشور امکان ندارد. این گوشی طراحی جذابی دارد و با ارتقاهای سخت افزار خوبی مواجه بوده است. به همین شکل، آیفون 14 پرو را باید یکی از برترین گوشی‌های این کپانی دانست. در حقیقت توانسته بسیاری از نیازهای کاربر خود بر طرف کند. این گوشی در بازار جهانی با قیمت پایه 1000 دلار عرضه شده است و توانسته سهم بازار خوبی را برای خود داشته باشد.

 

 

  • ۰۱/۱۰/۲۴
  • matin hooshmand

خرید آیفون ۱۴ پرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی