Matinhooshmand

مجله ی متین

Matinhooshmand

مجله ی متین

  • ۰
  • ۰

اگر قصد تهیه و خرید کرکره برقی پارکینگ را دارید، باید با عوامل موثر در این خرید توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن و بهینه از نظر قیمت داشته باشید. برخی از این عوامل شامل موارد ذیل است:

موتور کرکره برقی پارکینگ

مهمترین عاملی که در زمان انتخاب کرکره برقی پارکینگ تاثیر مستقیم دارد، موتور کرکره برقی می باشد که به سه نوع سانترال، ساید و توبلار تقسیم می شود. انتخاب هریک از این گزینه ها به نیاز شما و کاربرد کرکره برقی پارکینگ مورد نظر بستگی دارد.

تیغه کرکره برقی پارکینگ

پس از موتور، نوبت به تیغه کرکره برقی پارکینگ می رسد که انواع مختلفی مثل: شیشه ای، پلی کربنات، فولادی، آلومینیومی و غیره دارد. نوع تیغه نیز در انتخاب کرکره برقی تاثیر به سزایی دارد و هرچه با کیفیت تر و به روز تر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

لوازم تشکیل دهنده کرکره برقی پارکینگ

کرکره برقی پارکینگ غیر از موتور و تیغه که اجزای اصلی آن هستند، لوازم دیگری نیز دارد مثل: لوله کرکره، برق اضطراری، جعبه کنترل، سیستم برق رسانی و موارد دیگر که هر کدام به صورت جداگانه و با توجه به کیفیت ساخت، در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار هستند.

جهت مطالعه بیشتر در مورد نحوه انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید.

مقاله کرکره برقی پارکینگ

  • ۰۰/۰۵/۱۵
  • matin hooshmand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی